Известие

Collapse
No announcement yet.

Отключване-закшючване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Точно ти, който винаги си стоял зад идеята, че колата трябва да се подържа във вида в който е излязла от завода, казваш това?
    Не вярвам на ушите си!

    Свалянето, разглобяването на бравата с евентуална смяна на мотора (нов мотор струва 5 лв.) е фасулска работа.

    Друг вариант е брава втора употреба от моргата, която не би трябвало да е повече от 20 - 30 лв.

    Аз лично препоръчвам това със смяната на мотора.
    Машинката ли имаш в предвид ?
    sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
    155 2.0 16V ....евридейката
    ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
    ex. 155 1.8 8V

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Martini_Racing Покажи съобщение
      Машинката ли имаш в предвид ?
      Да, машинката или бравата - все едно. Има теми в които е подробно описана процедурата по смяната на такъв мотор, само че за задна брава. Но нещата с предната са сходни.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Точно ти, който винаги си стоял зад идеята, че колата трябва да се подържа във вида в който е излязла от завода, казваш това?
        Не вярвам на ушите си!

        Свалянето, разглобяването на бравата с евентуална смяна на мотора (нов мотор струва 5 лв.) е фасулска работа.

        Друг вариант е брава втора употреба от моргата, която не би трябвало да е повече от 20 - 30 лв.

        Аз лично препоръчвам това със смяната на мотора.
        Алармата си е аларма, аз има и работи паралелно, харесвам алармите защото пазят от крадци- аматьори. Това е бързо и ефикасно решение, защото другото отнема повече време, после винаги може да се оправи до оригинален вид. В моята кола няма дори неоригинални болтчета
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Алармата си е аларма, аз има и работи паралелно, харесвам алармите защото пазят от крадци- аматьори. Това е бързо и ефикасно решение, защото другото отнема повече време, после винаги може да се оправи до оригинален вид. В моята кола няма дори неоригинални болтчета
          след малко отивам да умувам как се смъква
          sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
          155 2.0 16V ....евридейката
          ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
          ex. 155 1.8 8V

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Martini_Racing Покажи съобщение
            след малко отивам да умувам как се смъква
            имаше добри теми как се свалят корите и машинките- прочети ги да не счупиш нещо
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              имаше добри теми как се свалят корите и машинките- прочети ги да не счупиш нещо
              корите вече ги смъквам със затворени очи остава да специализирам и машинката
              sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
              155 2.0 16V ....евридейката
              ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
              ex. 155 1.8 8V

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Martini_Racing Покажи съобщение
                корите вече ги смъквам със затворени очи остава да специализирам и машинката
                аз съм стигал само до корите, само до пасажерската
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Алармата си е аларма, аз има и работи паралелно, харесвам алармите защото пазят от крадци- аматьори. Това е бързо и ефикасно решение, защото другото отнема повече време, после винаги може да се оправи до оригинален вид. В моята кола няма дори неоригинални болтчета
                  Аларма - добре, но не разбрах защо като слагаш аларма и трябва да монтираш китайщини във вратите.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Аларма - добре, но не разбрах защо като слагаш аларма и трябва да монтираш китайщини във вратите.
                    в случай, че твоите не работят, това е бърз начин да имаш кола, която се заключва- може би час- два
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #25
                      ще търся оригинални машинки от китайски пръчки не виждам смисъл
                      sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
                      155 2.0 16V ....евридейката
                      ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
                      ex. 155 1.8 8V

                      Comment


                      • #26
                        Машинките бяха шибано капсоловани,до колкото си спомням ги разпробиваха за да се отворят,и сложат други моторчета.
                        Оригинални машинки е маса пара,нови.....ако са от морга...знаеш ли ги в кво състояние ще са..не....може само да прахосаш парата.
                        Last edited by CHEFO666; d.m.y г., 09:36.

                        Comment

                        Working...
                        X